neděle 11. ledna 2015

Naked 3

Milé čtenářky,

s napsáním tohoto článku jsem čekala celkem dlouho, zejména proto, až bude vhodné světlo. Dneska jsem trochu světla chytila, nafotila celkem slušné fotky a článek bude na světě :-). Dnes bude řeč o paletce stínů od Urban decay, NAKED 3 (a také o tužce ze stejné řady). Paletku mám od května 2014 a dovezla mi ji z Londýna hodná Anna Ananasová. Vyšla mě cca na 1200 Kč a pořizovala jsem si ji také proto, abych měla nějaké krásné stíny na svatbu :-). Používám ji několikrát týdně a miluju ji. A protože mi připadá, že ji má doma poměrně hodně žen, dívek a bloggerek, ale podrobných článků o ní moc není, rozhodla jsem se to napravit.

Naked 3 je třetí z rodiny paletek Naked a obsahuje dvanáct stínů. Odstíny se pohybují od velmi světle růžových až po tmavě hnědé. Najdete tam tři matné stíny a devět stínů o různém stupni třpytivosti. Nemzsíte se ale bát žádných přehnaně velkých třpytek. Barevně se hodí pro světlé typy, troufám si tvrdit, že více pro teplé jarní a letní barevné typy. Mi sedí krásně a nikdy s nimi nevypadám příliš zmalovaně. Obecně si myslím, že pro blondýny jsou hnědé stíny a tužky lepší volbou než černé a šedé, ale samozřejmě záleží na situaci, oblečení a zbytku nalíčení :).




Balení paletky je kovové, hnědorůžové se zlatým nápisem NAKED 3. Je dostatečně pevné a odolné, paletku si tedy můžete vzít i na cesty bez obav z toho, že by se stíny jakkoli poškodily. Jedinou slabší složkou je přiložený štětec, který je na nic a kterého jsem se už zbavila. Používám jiný, který jsem si koupila v USA a který jsem vám ukazovala v tomto článku. Teď už se podíváme dovnitř paletky.
Obsahuje dvanáct stínů a velké zrcátko, díky kterému se pohodlně namalujete, ať už jste kdekoli.  Stíny se pohybují od velmi světlé růžové až po velmi tmavě hnědou. Moc se mi líbí, že v každém světle vypadají trochu jinak a rozvíjí se do různých barevných tónů.



Níže můžete vidět všechny stíny na ruce, a to bez báze a s na bázi Urban decay (Eden). Jak vidíte, rozdíl mezi použitím a nepoužitím báze je značný, já tedy bázi používám vždy, když se s těmito stíny líčím. Na poslední ze tří fotek stínů na ruce můžete vidět jednotlivé odstíny i s jejich názvy.
Stíny bez báze


A s bází

Jak vidíte, všechny odstíny jsou krásné, dají se mezi sebou libovolně kombinovat, výborně se roztírají a jsou skvěle pigmentované. Můžete s nimi vytvořit jemné i výrazné nalíčení, běžně na líčení používám tři až šest stínů z této paletky, které různě kombinuji. Nemám žádný nejoblbenější odstín, ale obecně do vnitřního koutku dávám světlejší odstíny (dust, burnout, limit), do vnějšího potom tmavší jako factory, mugshot a darkside nebo blackheart. Na líčení celého víčka mám moc ráda trick, což je zlatohnědá lehce šmrncnutá měděnou. Ale jak už jsem říkala, neumím si vybrat jeden nejoblíbenější, musíte je zkrátka zkusit a uvidíte :-). Ke stínům jsem si dokoupila i tužku Naked 3, v USA mě stála 14 dolarů. Jedná se o oboustrannou tužku se dvěma nejtmavšími odstíny z paletky - darkside a blackheart. Tužku používám samostatně i společně se stíny NAKED 3 a je BOŽÍ. Nádherně měkká, skvěle pigmentovaná, tak akorát výrazná, s neuvěřitelnou výdrží. Níže můžete vidět porovnání odstínů tužky a stínů.


Vlevo tužka, vpravo stíny

Ke stínům byly přibaleny i různé báze ve čtyřech minibaleních. Zatím jsem je neotvírala, mám bázi Eden, ale už se těším, až je vyzkouším.

Báze  

A nyní už ukázka samotného nalíčení. Použila jsem korektor od Bourjois, bázi Eden, a odstíny burnout a a trick do vnitřního koutku, a mugshot, darkside a blackheart do vnějšího koutku. Doprostřed víčka jsem ještě přidala stín trick. Podél horního víčka jsem udělala linku odstínem blackheart, na dolní víčko jsem udělala linku odstínem darkside. Přes linku na dolním víčku jsem nanesla stín trick. Nakonec jsem použila řasenku Volume glamour ultra curl od Bourjois.





Pokud byste chtěly tyto stíny vidět v mém svatebním líčení, stačí kliknout zde.

Výdrž stínů na bázi je naprosto bezproblémová, v nezměněném stavu vydrží celý den i večer. Jsem moc ráda, že jsem si je koupila a rozhodně vám je doporučuji. Ve výsledku nejsou nijak šíleně drahé, jeden stín vás vyjde cca na 100 Kč a získáte krásnou paletku univerzálně využitelných odstínů. Nikdy jsem na paletky moc nebyla, vždy mě od koupě odrazoval nějaký odstín v nich, který se mi nelíbil, ale s Naked 3 tento problém nenastal :). Pokud vás tato paletka zaujala, tak nejsnadněji a za nejlepší cenu ji podle mě pořídíte na feelunique.com, odkud jsem si v prosinci objednala nové tužky od Urban decay a také něco pro vás do giveaway, také od Urban decay :).Na feelunique mají tuto paletku aktuálně za 33 liber, to jest 1 200 Kč. Odkaz zde.

Doufám, že je tento článek dostatečně informativní :). Co vy a Naked paletky? Máte, znáte, milujete, chcete?

2 komentáře:

  1. Je překrásná. Já na ní zálibně koukám už od doby, co vyšla... A několikrát jsem ji už měla v košíku, ale zatím k tomu nedošlo. Přeci jen, mám doma první Naked, teď jsem si koupila Naked Basics dvojku... Takže miluju paletky UD, jednoznačně. (Trojku si taky určitě jednou koupím, znám se...) A jejich bázi taky. Teď jsem se rozhodla zkoušet jiné a pořád nějak nejsem moc spokojená...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka je vážně překárná! Až budu jednou velká, tak si ji pořídím!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).